Gól Forsberga

#1

Zdravím, chci se zeptat , jakto ze v zápase Švédsko : Švýcarsko byl jediný gol zápasu připsán Forsbergovi, když slo jasne o vlastní gól? Třeba gól Pogby který byl o dost vic spornejsi byl napsán jako vlastní …

#2

Já ještě situaci neviděl, ale vím, že se opět řídíme oficiálními statistikami, které říkají, že gól dal Forsberg. Jednou hodnotíme soutěž dle ofiko statistik, tak se to už měnit v jiném případě nebude.

1 Like
#3

Aha dekuji za vysvětlení… Ja jen, ze se divím, ze všechny góly ktere šly do sítě pomoci vlastního hráče byly napsaný jako vlastní viz.( gól Pogby, Ramose…) Tak nerozumím ofiku, proč je psán jako regulérní :D, jestli me to bude stát výhru at si me nepřejou :smile:

#4

Tam je to na posouzení, jestli by padnul gól i tak atd…

#5

Jo taak, nic gól by určitě nepadl , balon směřoval přímo do náruči brankáře, mohli byl to ještě prepsat😄

#6

Pogbův gól byl odvolaný a uznaný za vlastní až druhý den. Počkej sčím zítra přijde FIFA. Rozhodčí tu teč nemusel vidět a proto zapsal forsberga.

1 Like
#7

Uvidíme, asi by den mít spis líbilo kdyby odvolali, jelikož v jedné sestave ho sice mám,ale v te druhé kdyby neplatil je bližší sance na výhru tak se nechme překvapit

#8

Počkat, ty hraješ ze 2 účtů?.. víš, že to je ale proti pravidlům Sazka Fantasy? :triumph:

1 Like
#9

Nehraju. Ale v jedné sestave ho mám a v jedné jo (lístky na fest / lístky na Spartu)

1 Like
#10

dobře dobře :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

1 Like
#11

Tak to vypadá, ze to nejspíš tak zůstane … Ale nerozumím tomu, kdy je tedy gól uznán jako vlastní a kdy ne😄

#12

Myslím že podle pravidel je to tak, že pokud původní rána jde 100% na bránu a je nešťastně tečovaná, tak to není vlastní gól, ale gól původního střelce. Naopak když u původní rány není jisté že by šla do brány, třeba je jasné že by šla vedle nebo ze záběrů to není možné určit, ale je tečovaná do brány, tak je to vlastní gól.

1 Like
#13

Třeba ta Pogbova střela podle mě ani nebyla střela ale jen předkopnutí a nešlo by do brány, obránce neštastně tečoval. U toho Ramose to je jasné, ten se míče ani nedotknul.

1 Like
#14

Aha:), dekuju za vysvětlení. Je to kuriózni.